alcoholic routines

Tror inte att jag någonsin kommit ut ur systembolaget med en cider och en öl. 35kr.
Precis innan jag ställde mig i kassan drog jag en blick över allt å ba "hmm, det saknas så mycket i den här korgen." Vanligen köper jag för minst 200kr varje gång jag är där. Så, ni kan ju förstå min känsla. Bara det att jag har en hel jävla bar i skåpet hemma redan, så det behövdes inte så mycket mer än det haha.
Efter Irland resan har jag levt på moln och sorg. En konstigt kombination, må jag erkänna, men idag nådde jag fram till mig själv igen. Självdestruktiv, depressiva idioten med ett leende på läpparna.
Jag förstår verkligen inte mig själv. Hur mycket jag än analyserar, och har analyserat sedan jag var 5år gammal...
Jag kan lära mig själv nya ting med hjälp av analyserna. Bli bättre. Starkare. Men jag kan aldrig förstå mig själv.



And the arms of the ocean are carrying me,
And all this devotion was rushing out of me,
And the crashes are heaven, for a sinner like me,
The arms of the ocean deliver me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0