you gotta love the free stuff

Gårdagen var typ awesome. Drog på Arctic Thai med Erik och köpte thaikäk - vi fick båda gratis drickor bara sådär. Ja ba "JA TACK!", med största leendet jag nånsin haft. Det var väldigt uppskattat.
Sen drog vi till my place och såg på 28 Days Later och mumsa allt gött. För tro det eller ej, så hade inte Erik sett den filmen. Jag gick ju i taket, som med alla för bra filmer som en människa måste ha sett, och sa att vi ska se den. Lika bra som förr.

 

Update på min order från HongKong - allting är färdigpackat, förutom två grejjer som jag hoppas hinner komma in innan veckans slut, så det hinner skickas. here's to hope!

 

Köpte också den här söta nyckelringen på jobbet. Jag kunde inte låta bli. Spanat på den sedan jag började jobba där, och nu tänkte jag "för i helvete, jag köper den." - jag hade antagligen köpt den tidigare om jag visste att anställda får billigare, så jag fick den för 7kr. Inte direkt nått man måste fundera tre månader på..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0