workoholicalcoholic bitch

Kom nyss hem från jobbet - känns tungt.

Har kommit upp i 215h denna månad. Praktiskt sett jobbat 12 dagar sträck, vila två dagar, 12 dagar sträck, vila en dag. Det.. nä. Måste ta å lugna ned mig nu. Ska försöka få ledigt tills tors-fre och ta långledigt.
Känns som att min själ inte är där den ska vara, och personen som är jag bara försvinner. Det har nog inte med att jag arbetar mycket med att göra, men det är nog någon slags faktor i det hela åtminstone.

Nåväl, ska dricka lite mer rom & cola innan jag ska försöka sova. Lyssna lite Lana Del Rey och känna på lite ångest.

ps, varför känns det som att Alla människor ska ut när man själv jobbar? Jävla as.

 

från jobbet idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0