uuuuummmm...

Bakis.

Har lyckats stiga upp och ska till farsan å käka lite onyttiga grejjer. Har inte köpt hamburgare, eller något i dess likelse på väldigt länge. Det var kul på personalfesten igår. Väldigt trevligt!
Chefen bjöd på öl, cider och thaimat som skulle räcka till ett helt kompani. Det var så sjukt gott!! Off, önskar jag hade den maten nu också.

Blev lite väl mycket att dricka. En halv kvarting, ca 5 cider och två drinkar som som jag delade med en annan. Hade som inte tänkt bli så där mycket, men det säger man ju alltid. Bakisen är däremot inte så hård som den borde vara med tanke på allt jag druckit. Tror den starka thaimaten räddade mig den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0