updates from a weird mind

Rätt mysiga drömmar. Action var dom iallafall. Jag var kidnappad och skulle fly allt jag kunde - blev Marilyn Monroe och flirtade till mig alla vakter så de släppte mig, körde sönder en stad med en fin racer bil - åkte fast igen. Etc.
Fick en fin lägenhet i Luleå i en annan dröm. Idyllisk lägenhet.

Det var ungefär det. Men kul att drömma!
Sitter med extra kaffe och tar det lugnt innan en lång arbetsdag. Känns inte alls som lördag, vilket fuckar upp mitt huvud. Men det har varit en jätte konstig vecka i allmänhet - så just nu känns det som att det är en dag i ingenstans. Som att dagarna inte finns, eller som att jag gått ut ur den vanliga veckonamnen. Eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0