the most awesome musli of all time

Köpte musli igår - den är fan awesome. En fet skål med fil+musli och en kaffe på det. OCH att pewdie hade gjort en bonusvideo så det fanns tre vids att se idag, varav en var en Amnesia video! <3 YEAH, livet känns bra även om jag knappt kan se nått för att jag är så trött. Jag minns inte vad jag drömt, men nästan. Kanske kommer på under dagen. Tror det var något om en farm.. eller ett zoo.. or somethin'.
På tal om absolut ingenting - behöver jag ta mer bilder. Men jag hinner som inte. Men jag ska försöka börja ta lite nya grejjer. Har ju liksom mitt nya stativ liggandes (eller ja, den användes när jag tog bilderna för PridePrejudiceZombies men whatever) NEED SOME MORE INSPIRATIONS!
Får ta och kika lite mer doom&gloom filmer så man kan göra ett bra jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0