Le idiot

Var just på en synundersökning - 350kr.
Beställde linser över nätet - 300kr.

Fyfan, 600kr på en dag. Plus att jag kom nyss från systembolaget med en påse full med booze. Så, ca 200kr borta där också. Vafan. En tusenlapp på en dag? Damn. Gawlet. Tur att jag jobbar som ett as, säger jag då bara. Men jag behöver ju linser, och jag snålar med dom som fan. Och ni som säger att ja köper ÖB linser - juste. Jag har beställt nya! FRÅN ÖB! Nä ba skojja, men linser med RÄTTA JÄVLA STYRKAN. Inte undra på att jag sett rätt kasst, mina linser jag har nu är -1.0 och min styrka var tydligen -2.25. hhheeeeeeeehhh. My bad. Men jag minns att jag bara chansade totalt när jag beställde sist linserna därför att ja inte ville betala för en synundersökning, så atte, det blev fel.
Helt enkelt. Men inte den här gången!
Hon  på synkollen sa också att jag hade as torra ögon och hon blev helt orolig. Hon ba "Har du eksem? Sjuk? Allergisk? Jobbar du vid datorer?" .. -"Ja på sista." OOOOOOOOH. Thats why you have such bad eyes.
>___> Hon gav mig gratis linsdroppar bara för att mina ögon behöver det så badly. Första jag frågade var "Är de gratis?"

Min snålhet har inga gränser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0