Im not always total gloom & doom... but almost



Slutade jobbet och jag överlevde med stil. Inte så länge tills jag är ledig och redo för ös!
Lyssnar musik, redigerar lite bilder, tar det lugnt. Det känns väldigt skönt. Jag känner mig lugn i själen trots alla bekymmer, men just precis nu, i det här tillfället, känner jag mig lugn  -  och det uppskattar jag.
Det händer inte så ofta. Eller så har jag bara hamnat i en zombie-mode så jag inte bryr mig riktigt. Alla dagarna blöder in i varandra, alla namn och händelser likaså.
Plus att jag är klumpig som aldrig förr och kastar saker överallt. IALLAFALL - im happy.

Köpte den här muggen idag som ett token för mitt första heltidsjobb.


 




Kommentarer
Postat av: p

Jag gillar hur du har gått runt koppen för att fotografera istället för att vrida på den :D fast det kanske är meningen ^^,

2012-03-12 @ 17:03:35
Postat av: SPICYHOLIC

Hehe, yeah, det är meningen. :)

2012-03-12 @ 17:22:09
URL: http://cindystenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0