I felt.. at ease... BUT I STILL WANNA GET WASTED

Idag har varit en sån där dag då hjärtat varit i halsen och nästa stund tillbaka på sin rätta plats - någonstans vid lungorna.. eller hur? Iallafall, det har känts både skönt och kaotiskt. Jag fick de absolut sista planerna inför hur jag ska jobba inför sommaren. Det visar sig att jag har fullt ansvar hela tiden.

De litar ju iallafall på mig om man säger så. Lite nervöst, men jag känner mig samtidigt personligt stark. Hur cheesy det än lät just där i era huvuden, så är det sant.

Det känns som att jag kommit en lång väg från att vara en liten blåslagen, mobbad tjej som inte tog för sig, till att faktiskt våga ta tag ännu mer i saker som har med ansvar att göra, och inte bara kaxa mig å försvinna i mörket. Jag må vara the outsider fortfarande, men jag är det med stil. HAHA off, jag är en tönt. Peace out

 


Kommentarer
Postat av: HAKUNA MATATA

Så snygga bilder!

2012-03-29 @ 20:18:58
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0