Filled with secrets and despair

Hade ovanliga drömmar med otrolig insikt. Visserligen vet jag det redan som jag drömde om, men det var så äkta i drömmen. Jag var så stark i drömmen angående det.. Ah well.

Jag är as trött. Kroppen känns helt totalt slut. Hade bara velat sova i en evighet. Ska till jobbet idag iaf, sen blire bio ikväll med Klaggen. Känner mig inte så pepp på att jobba lördag också. Känns lite väl mycket för mig just nu, men ahh. När lönen kommer in nästa månad på min födelsedag lär det kännas sköööön-t.
Klippte håret lite lätt igår. Var nära, ännu en gång, att jag klepp BOBfrisyr. Men nah, inte redo. Vad fan ska jag göra med mitt hår egentligen?

old pic from last apartment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0