casual distractions

Ligger i sängen sen två timmar tillbaka. Död. Bloggandes. Läsandes. Spelandes. Tv-tittandes... jo, Foxy är här och chillar med mig också. Dricker grönt te med honung och filosiferar över livet. Blir därmed ännu mer deprimerad än jag redan är, och då blev det att dra upp datorn istället och försöka blogga och kika på kläderna jag ska beställa.
Tillfälliga flykter är vad jag uppskattar och hatar - men vad ska jag göra. Jag kan inte göra desto mer just nu.
Satt och räknade ihop lite av hur många timmar jag kommer få ihop den här månaden, och inser att jag kommer få en fet lön där innan sommaren. Det känns bra. Väldigt bra.
Blir väl att göra den här sista inköpet på kläder och sen fortsätta mitt oändliga sparande inför resor i framtiden - möjligen flytta till Fiji och allt det där. 
Varje gång jag tänker på Fiji blir min själ lugn.. jag känner längtan. Jag känner glädje och magi. Åh, så jag önskar någon delade samma känslor som mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0