'AND A BOTTLE OF RUM!'

Done. Check. Finito. Aaahhhh, fredagen är gjord.

Har vart förbi systemet och köpt mig en flaska rom som jag ska njuta av ikväll. Lite tröst för att jag inte kan dricka under helgen.. vilket känns oerhört hårt. Jag ska inte ljuga, jag är nära å supa mig as full ändå. Men.. är man lojal så är man. >> off...
I det stora hela har dagen vart rätt skön. Fika på jobbet, min favorit; marängtårta med hallon.
Blivit bjuden att åka med på hundspann om en-två veckor. Och mina timmar är över 200, och en dag kvar imorgon på 10 h. Feels gut, gut.
Såg på gamla goda filmen Thirteen igår. Den var lika bra som jag mindes den.

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka Berg

åh, så skönt med helg ju :D

2012-03-30 @ 17:30:09
URL: http://byrebeckaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0