ah sleep o' sleep

Sovit helt OK men fortfarande inga drömmar. Jag behöver dom enormt. Utan dom spelar det nästan ingen roll hur mycket jag sover, jag är ändå trött. Kokar kaffe, pewdie etc. Och jo, haha! När katten jamade inatt, så trodde jag att hon sa "peeewddiieee" Har jag tittat för mycket kanske? Aja. Kul var det!

kan inte sluta tänka på mina kläder... vill ha dom ASAP. Ah justja, fick erbjudet heltidsjobb praktiskt sett. Jag sa att jag måste tänka på det, men antagligen kommer jag jobba där lite från å till fram tills sommaren, ta ett annat jobb, sen antagligen komma tillbaka igen under vintern.
Anledningen till att jag tvekar är för att de pratar om att göra ännu mer ansvar på bokningen, och jag känner mig så jävligt stressad redan nu - och att de ska göra mer transfers, vilket jag inte gillar direkt mycket. Alls. Men jag vet inte om jag klarar av mycket mer stress än jag haft nu. Känns verkligen som att hjärtat inte ens är kvar i kroppen, utan det ligger nånstans och dör.

Men ja, vi får se. Ett steg i taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0