stoked for festivalhaze

Bara en dag kvar och sen är jag ledig i fyra hela dagar!! SÅ SKÖNT. SÅ. SKÖNT.
 
Letar efter lite förfester till fredagen - någon som vet, give me a textmessage, OK? Peppar som fan till festivalen. Men inga över-peppningar som jag brukar vara känd för. (peppa som fan endast för att supa mig alldelens för full och avsluta kvällen för tidigt.) Näpp! Jag ska vara med hela kvällen och njuta av roligt folk.
Som sagt, någon som vet nått, smsa om man får dra med lite folk på förfest! Eller om någon vill komma hit till mig, så funkar ju det också.
Nu ska jag kila å ja, jag vet inte. Dansa lite! TJARÅ. ps, bjuder på en månads gammal gif. tror jag lagt upp de tidigare men who gives a fuck.
 
party cindeehhh
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Chris

Hubba! Hubba!

2012-06-28 @ 11:09:07
URL: http://ramuay.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0