Puppy Love

Min fasters hundvalpar. Om någon skulle vara intresserad så säljs två stycken. En vit och en svart. De är urgulliga! För övrigt så har jag fortfarande inte bestämt mig. Det är fram och tillbaka om den där fördömda tatueringen. Jag tänker att det är nu eller aldrig.(visserligen kan man alltid göra det senare också.) - Men jag är så leds på det här. Ena studen är jag 100% säker att jag vill ha. Andra stunden 100% säker att jag inte vill ha.
Det är inte lätt när det inte är lätt. Duuuh' men så äre.


 

Kommentarer
Postat av: Jenny Unga

Men fy vad söta!!! Ge mig en ;-) vad är det för ras?! Jag är exakt likadan med min tatuering. Ena stunden 100% säker andra stunden vet jag inte. Men nu tänkte jag tusan göra den med nästa lön! Så var det bestämt!

Svar: Hehe, öh, jag skickar länken som hon har på blocket. http://www.blocket.se/kalix/Pudelblandisar_Stellas_valpar_15_7_40826870.htm?ca=1_7&w=0&last=1jätte söta hundar och väldigt lydiga! tydligen samma hundar som de använder på cirkus för att de är lydiga.
ah, förstår det. det är inte lätt alltså. jag håller på att tänka mig ett magsår i det här. så förbannat leds!
Cindy

2012-06-18 @ 16:13:21
URL: http://avogueidea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0