oh happy dreams

ÅH vilken mysnatt för drömmar! Jag kunde inte somna, och somnade kanske först 1-2 tiden igen. Men fyfan. Första drömmen var så underbar!! Jag var utomlands, typ hawaii. Jag kände sandkornen mellan fötterna, njöt av palmerna och de vackra skuggorna som palmbladen ger. Solen. Jag ställde mig med armarna ut och njöt hur vinden blåste i mitt hår, och sedan sprang jag ut mot havets vågor och hoppade runt.
Fyfan, så underbart. Så uppfriskande!!
Drömmen efter det var mindre härlig med the grudge bruden. Yo bitch, dra från mina drömmar OK? Men sen blev det bättre drömmar efter det igen med spöken, zombies och slott.
En väldigt skön natt trots att jag inte hade många timmar av sömn. 
Gårdagen var härlig. Lite drama, men efter det vart det roligt. God mat, trevligt folk, whiskey och sånt där. Fast jag var ju nykter och körde när man har jobb idag. Men det var kul ändå där i Laxforsen.
 
Blir mer och mer exalterad över mitt nästa år då jag kommer bo i USA.
Har inte bokat nånting än, men det är nära. Jag hade som bestämt mig för EF men såg att andra företag hade väldigt mycket billigare, trots att det är längre tid i USA. Såatteee, det blir kanske att göra nånting sånt. Jag kan bara inte bestämma mig hur länge jag ska vara där. Har ju trots allt ett liv här också liksom, men kanske 2mån kan man klämma in. Ska se hur läget ligger, men man måste ju söka in till skolorna Nu och söka visum fort för att man ska hinna med nästa års start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0