Im a sucker for quotes

Idag på en almanacka med massa visa ord varje vecka,ni vet, stod det så här och det kändes så klockrent jag;

"The greatest mistake we make is living in constant fear that we will make one." - John.C.Maxwell

Eller hur? Det är så jävla jag. Kände mig hyffsat leds när jag kom på att det är så jag är. Varenda liten detalj i mitt liv försöker jag tänka och analysera, just därför att en av de värsta känslorna är att inse att man gjort ett fel val i livet. Jävla skit. Jag är en slav till min egen hjärna. NÄ. Nu slutar det. Okey, jag kan inte sluta med det. Men jag ska fan göra den där tatueringen. Sluta tänka "men tänk så ångrar jag det en dag"-trams.

Bitter Cindy idag asså. Nä, ska kila och dricka kaffe hos farsan som kom hem från Kanada igår.

pic från mars


Kommentarer
Postat av: ami

jag tycker den verkar as härlig, lär lätt se den på bio :)

2012-06-04 @ 20:27:44
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0