I GOT ME SOME TICKETS, BITCH

Jepp, nu fixade jag mig en helgbiljett till festivalen. ITS FUCKING ON. Svängde förbi systemet också, fyllde på mitt förråd med en massa öl och cider. Man kommer ju ingenvart med bara sprit och rom. Eller jo, rom är allt jag behöver. <33333 nej men seriöst. Lite glasflaskor är ju mysigt att dricka också.
Hoppas bara på att vädret ska bli prima sol! Vi har ju haft regn typ varenda år, så det kanske, KANSKE blir lite bättre väder i år. Det vore ju perfekt nu när jag väl har en helgbiljett och allting.
Ser fram emot festivalen som fan, och hoppas på att träffa massa trevliga människor! Bli lite hög på livet, som man kanske kan säga. Och alkohol. Förstås. Det får man ju inte glömma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0