Hawaii, HONOLULU

På tal om något helt annat - så har jag ju berättat tidigare att jag har planer att studera nånstans nästa år. Jag börjar luta mig till att bestämma mig för att studera i Hawaii, Honolulu. Inte helt hundra än, men jag tror nästan det. Har inte heller bestämt hur länge, men tänker mig kanske 1-2mån, eller mer. Får väl se. Också när man väl är i USA, så kanske man tar sig förbi Los Angeles, etc, när man ändå håller på, you know, why not. Ser ju hur mycket pengar som går åt! Tänkte boka detta tills nästa månad hade jag tänkt     -     Och med det i tanke, är det nån som har lust å haka?




deras video för placet dit jag ska. Inte den mest coolaste, men ni kan ju tänka
er hur awesome de skulle vara iallafall!

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Epic! Lycka till :D

2012-06-12 @ 10:43:21
Postat av: hannae

Men jaaa Cindy!!:D haha jag har också suttit och kikat på seras skola i flera timmar!! Hyfsat awesome.

2012-06-12 @ 16:38:41
URL: http://eleniushanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0