"for a sinner like me"

Kom precis hem från Eriks place och ännu en muvienight. Denna gång The Village, som jag älskar. Soundtracket alone är det bästa jag vet, men filmen är underbar också. Gör inte så mycket mer än filosiferar och gråter inombords. You know, the usual, haha. Men jag njöt åtminstone av solen på vägen hem. Har inte så mycket att bjuda på förutom egostuff från dagen. Justja, jag klipper ju håret nu på fredag och har ingen aning om vad det blir. Någon får gärna skicka en bild på något de tror jag skulle passa i. Något åtminstone medellångt hår, ok? Sen blir det väl att färga brunt om inte alltför länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pannlugg

2012-06-06 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0