Deja Vu Style

Jepp, en jävligt skum natt. Vaknat två gånger och varit totalt borta och trott att en dag har gått. Deja Vu style. Hur ofta händer det, och vad är oddsen för att det ska ske två gånger samma natt? Min hjärna var helt fucked upp när jag faktiskt skulle stiga upp och det var samma dag.
Vet inte hur många gånger huvudet spinnade runt som en idiot. "Vah? Men? Jag har ju redan..? Va? Klockan på natten? Johan.. va?" etc.

Anyhoo, solen lyser underbart denna morgon! Och igår kväll när jag knallade från Erik så lös den också. Det blåste inte ens. Man bara andades in lugnet och knallade hemåt. Väldigt skön kväll. Det blev att kika på Superbad hos han, och en massa diskussioner.

bild från midnattssolen igår kväll när jag knallade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0