Billy, you are my saviour

Har kommit hem från jobbet. Städat, diskat, dansat så min fot gör ont (har haft ont i den sedan resan i irland, men trodde det var borta. dansade det tillbaka, hehhhh.) Idag fyller min kusin Louise år! Så grattis till henne!
Imorgon blir det fika hos henne innan det är dags för ännu en drunken game night! Ser fram emot det. Över en månad sedan sist, känns helt sjukt. Min livslina. Im so tragic. MEN JAG ÄLSKAR DET.
Öser musik, och dansar medan jag skriver detta. Ojoj, så saker kan ändras. Hursomhelst, ska trycka mig en Billys pizza då jag inte hann käka alls idag på grund av lite stress på jobbet.
Lite film på det och dags att avnjuta ledigheten av en hel helg. Det händer inte ofta på mitt jobb med ett normalt schema. Visserligen har jag jobbat 8 dagar nu innan jag får ledigt, men äh. Im happy.

egopic in repeat för att jag inte har några nya

Kommentarer
Postat av: nataly

Oohoo, älskar läppstiftet. passar dig perfekt!

2012-06-01 @ 23:28:21
URL: http://faceart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0