BADASS NOTEBOOK

Lagar matbackar ännu en gång. Potatis, köttfärsbiffar och brunsås blir det till imorgon och måndag. Sen vette fan vad man ska käka på jobbet. Har handlat en massa jävla mumsigt till kvällen. Sipsi, dippi, pizza och dricka. Jävla jag ska götta mig. Tänkte ta och mysa lite för mig själv och en film natten innan Johan kommer tillbaka. Jag menar, inte ofta jag får chipspåsen för mig själv. Man måste ju passa på! Och en pizza bara för att sliska till det. Dra för gardinerna, på med morgonrocken och yammiepants och försvinna in till tjockislandet och magiska ting i film. Om någon har nån filmtipz, ge gärna!

 

Jepp, fick mig en liten present av Fredrik igår! Han tyckte att det passade mig. Det tycker jag också.
Tack igen Fredrik!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0