le whine

Känner mig irriterad. Och måste skriva av mig lite. VARFÖR ÄR PRISERNA FÖR EXTERNA HÅRDDISKAR SÅ JÄVLA HÖGA?! Jag tänkte att ja bara skulle köpa en 500GB, men, allting går liksom på 700Kr de som verkar bra. Man vill ju inte köpa nå crap när man väl köper.
Men då är ju alla 500Gigare helt jävla onödigt dyra, så det är lika att köpa 1TB = känns onödigt då man knappast behöver så mycket minne. Det är ju totalt onödigt. Den hinner krascha själv innan jag ens har fyllt den liksom.
Varför hittar jag inget helt OK pris men bra? Jävla.. värld. Verkar som att ingen köper 500GB längre, så det är lika att sätta alla pris upp så de köper den stora på en gång.
 
Hmpf, känns nästan som att vafan, kanske skippa å köpa den helt och hållet och helt enkelt... slänga lite filer.
BAH. Skitsaker.

Kommentarer
Postat av: Dr. Erik, legitimerad datorexpert

Bara så du vet så är de billiga hårddiskarna inte sämre än de dyra :>

Svar: Det känns leskigt att köpa en som ser ut som crap för de känns som att de e crap :<
Cindy

2012-07-05 @ 10:26:23
URL: http://mini.gris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0