iSpoiled

Hängt hos farsan ett bra tag. Chillade, Foxy var i solen, lite film, kebabtallrik. Chill dag medan man försöker krya på sig. Imorgon blir det nog samma sak innan man plockar upp Johan från flyget. Kändes dock hyffsat bortskämt och onödigt att sitta med en Mac dator, iPhone & en iPad samtidigt. Tur att jag inte äger allting själv, då hade jag nog haft lite skuldkänslor. Nä, men kanske.
Såg för övrigt Fanboys & Black Snake Moan igår. Fanboys var väl.. njae, det gick ju an för att Seth Rogen hade en kul roll i den. Men Black Snake Moan - bra jävla grejjer. Jag älskade den, och Christina Ricci, det där var nog en av hennes bästa roller jag sett hittills.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0