and then; you wont ever find me again

min bakgrund på mobilen, FYI. love it.
Funderar rätt mycket på om man ska tatuera nått av hennes verk på mig.
känner mig förlorad. vilse. borttappad. och det enda som verkar ge mig en tid av lugn är tvspel, film, audrey kawasakis underbara verk och några småsaker till. Lär säkerligen slösa eran tid med fler värdelösa dikter och tankar.

- funderar också på att byta namn på bloggen - samt om jag ska börja skriva på engelska igen. Dela lite av era tankar om det, will ya.


Kommentarer
Postat av: Klaggen

Jag tycker att bloggen är bra som den är :).

Men gör vad du känner för!

2012-02-01 @ 00:30:24
Postat av: Emma

Näää inte engelska!

2012-02-02 @ 13:40:36
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Erkki

Fortsätt på svenska, tack!

2012-02-02 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0