hello, heart? Are you still beating?

Off... stress. Känner verkligen inte för att jobba helgen. Ni anar inte. Men jag ids inte klaga mer för jag förlorar säkert bara läsare, heh.  Har förberett den ångestfyllda helgen med massa snacks och sånt där upplyftande. Mat är bästa medicinen mot stress! Inte mycket annat som kan lösa såna känslor fort. Tröstäter, much? Däremot mer på den nyttigare sidan som de där nyttiga nötterna, proviva etc.. Känner mig tjock på sistone. Och vill äta konstant med all stress jag känner  och ångest etz. NOT LIKING IT.
Det blir film till kvällen, yammiepants & tända ljus. Den här ångesten ska bli puttsväck när jag är klar med kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0