comfort shopping



Tittar på lite nya grejjer till sommaren. Ska inte beställa än, men har hittat lite musthavethesetobemomentarilyhappy-grejjer. Dricker vanilj te och sånt där. Blir väl sipsi med dippi ikväll plus nån film. Såg föressten Paranormal Activity 3 igår kväll, andra gången nu. Fortfarande lika rädd att jag faktiskt vill spy. Det har aldrig hänt, men shit, den filmen får verkligen mig att bli rädd. Och jag skojar inte när jag säger att jag blir så rädd att jag vill spy. Jag får som.. andnöd, och blir illamående - SÅ rädd blir jag. Och jag blir inte rädd så lätt, kan jag ju säga. What can I say.. den filmen kan sitt jobb. Åtminstone för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0