in the stormy wild

Ahhh, helt slut i kroppen. Fryser som fan. Det blev att åka till arken - men bara över dagen. Ändrade mig så jävla många gånger, men ändå känns det som att jag gjorde fel beslut. Hade velat sova över, trots allt. Aja, dagen imorgon blir bra ändå. Det löser sig.
Hade lite uppenbarelser, så det gjorde de hela väldigt värt och underbart.
Vädret var väl inte det bästa. Det var snöstorm till och från. På vägen tillbaka såg vi knappt nånting. Man fick köra tillsammans så man inte tappade bort varandra, och när vi väl kom fram hade jag så mycket snö på mig att jag hade kunnat vara en Yeti.

Har tagit lite bilder, men de kommer nog upp imorgon.


från dagens äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0