I think that I made up my mind. For now.

Ja, jag tror nog att jag bestämt mig angående tatueringen. Jag vill ha den, men inte mest av allt. Resa är vad jag vill mest av allt. Jag tror att jag sparar in pengarna till resor i sommar i stället. London blir det ju i Maj, sen pratas det om en till utlandsresa med släkten under sommaren eller hösten.
Plus att eftersom Johan flyttar till Stockholm nästa månad blir det jag som betalar hyran ensam med en deltidslön.
Jag kan alltid tatuera mig senare om jag vill det. - och kanske se om man får nå pengar i födelsedagspresent, hehhh.

 

oh, and ego pics is all that I have. i suck.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Se där, låter som en jättebra lösning :)

2012-04-15 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0