the quest continues

Jag har sökt locktånger i ett par dagar nu. Jag bestämde mig idag för att köpa en - men då fanns inte den jag tänkte mig. Och nu får jag second thoughts igen. Det är så pass mycket pengar det gäller, så jag är lite nervig om att jag måste välja rätt, osv.  Är det nån av mina läsare där ute som råkar veta nånting om såna där grejjer? Jag har aldrig använt en, och jag vet inte om vilken tjocklek som är bäst på den, vilket märke (jag skulle vilja ha Babyliss) och vad som skulle vara bäst helt enkelt. De jag vart ute efter är Babyliss Easy Curl eller en som heter typ bara Babyliss 200 tror ja. Hursomhelst, skriv om ni har några tips.

Kommentarer
Postat av: Emma

Äh, inte behöver man en locktång för lockar. Jag använder plattången istället, blir minst lika snyggt :-)

2011-09-06 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0