the disappearing act

Ojojoj så leds jag är. Hursomhaver, så kollar jag lite på kurser jag vill ta i Stockholm när jag väl bor där. Har lite små planer på att kanske börja en hel skola, eller bara ta en hel hög av kurser inom Skriva, Film & Foto. (vilket är det mest billiga alternativet.) Senaste året har jag haft en sjujävla problem med att veta vad jag vill. Vilket känns konstigt då jag Alltid vetat vad jag vill göra; Film.
Jag har som tappat mina passioner i livet - vilket jag antar långtids arbetslösheten har hjälpt till med. Den får en att känna sig hopplös. I väldigt korta drag.
Så jag tänkte att när jag bor där borde jag gå tillbaka till mina rötter av vad jag gillar, och se om det är något jag vill fortsätta med. Och söka nå jobb inom området, förstås.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra tänkt! Jag har tappat mitt novellskrivande nästan helt =/ tråkigt eftersom jag ahr tänkt ge ut en bok här nån gång.

Reeboksen är så otroligt sköna. Köp easytones och börja träna mer ! :) Krams,Jenny

2011-09-23 @ 13:13:20
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0