info update;

Något jag inte gillar; problem med order. hmmpf. Att beställa kläder via VISA är tydligen svårare nu av nån anledning. Från att ha gått hur enkelt som helst i typ ett, två år - till att det blir tjorv varje gång man beställer. Wtf happened undrar jag. En massa skitsnack från senaste orden i Hong Kong. Dont get it. Jäkla byråkratiska grejjer. mjaja. SNÄLLA FUNKA JAG VILL HA KLÄDERNA GOD'DAMN IT!...

...Hursomhelst, ska väl iväg på ett tag till Klaggen å gamea lite Amnesia igen. Its awesome.

Kvinnan var och kikade på lägenheten igen och hon visade klartecken på att byta så snabbt som möjligt. Så, jag ska snacka med Johan en sista gång sen när han har slutat så ser vi vilken av de två lägenheterna vi ska välja. Även om hjärtat redan vet, hehe..


Kommentarer
Postat av: Tina

Varför vill ni byta? =)

2011-11-20 @ 13:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0