inspirations

Nu har jag bokat om hos frisören för både klippning och färgning... ojojoj. Känns lite nervöst redan nu. Haft mörkt hår sedan.. jag var 15-16år tror jag. Dags för en förändring, det håller jag med om. Men jag älskar ändå mörkt hår. Det är det vackraste man kan ha enligt mig. Men, ja, lite ändring skadar ju inte.
Om nu inte håret faller av i blonderingen, förstås.. ehehhh..
Håller också på att checka in tatueringar för att jag ska boka en tid nu nästa månad. Själva tiden att tatuera kommer bli till hösten men tiderna släpps nu i Juni.
Spännande, spännande!
Lite inspirationsbilder för hurdan hårfärg jag kanske har om en månad. Just nu kan det bli vilket som helst. Ni får gärna tipsa om vad ni själva skulle tycka jag passar bäst i.


Kommentarer
Postat av: Nattis

tror rött skulle passa eller ljusbrun! (:

2011-05-18 @ 17:40:38
URL: http://nathaliehammar.devote.se
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Vart bokade du tid? :)

2011-05-20 @ 11:26:50
URL: http://www.bruksschafrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0