<3

Jo, Johan hade beställt en present till mig som han var väldigt pepp på - men han höll sig att inte avslöja presenten - tills idag.
Johan;"Jag tror datan kommer imorgon :))))"
Båda satt tysta en stund.
Jag; "... har du köpt en data?"
Johan;" heh..joo.."

Han avslöjade att han köpt mig en dator! Off, jag började störtböla. Låg igår och tänkte när jag saknade han, att han var finast. Och så idag berättar han det där. Han är verkligen den finaste killen i världen. <3
Jag undrar bara vad fan jag ska kunna ge för att göra han lika glad.. jag är ju inte direkt rikast i världen. Men jag ska fixa nånting. Det kan jag lova.

Här är datorn jag kommer blogga på när den kommer :)

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Oh men lyxigt då! :D Lite avundsjuk man vart nu då! ;)



SV: Jag har skrivit ett inlägg om mina kameratillbehör, där du kan läsa vart mina uv-filter kommer ifrån: http://fireflybaby.blogg.se/2011/may/tva-fragor.html

2011-05-23 @ 17:52:32
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0