Japan - Day 22

2011-04-25


Jepp. Det är min efterlängtade födelsedag idag! Jag fyller 21 år. Inte ens 10 år kvar tills jag är 30. Jag känner min dom av död och ångest. Off.
Hursomhelst började dagen med att man fixade sig, och det första som hände när jag gick utanför dörren i ens sprillans nya kläder; säger en man som går förbi att jag var "beautiful" . Alltså, det finns ju inge bättre att börja ens födelsedag på det sättet. En främling som i förbi farten säger att man är vacker. Och han var inte sliskig eller så heller, haha.
Vi åkte till Shinjuku för att se en park Yuhei tipsat om dagen innan men det visar sig vara stängt. Typiskt. Vem har stängt på en Måndag liksom? Så hela min födelsedags plan försvann.
Vi letade sedan efter ett fik men det började regna som fan så vi drog till Ikebukuro istället där vi hittade ett fik - men som var jääävligt dyrt. Men eftersom att det var min födelsedag så betalade ju Johan allt - HEHE.
Vi knallade tillbaka till skateaffären där och sedan drog vi till Daiso igen och köpte nudlar - och förbi McDonalds för en kopp caffe mocha.
Sen gick vi tillbaka till hotellrummet och gjorde nudlar som vi delade, japanese way, och mös framför iPhone och tittade på svensk tv. Också sipsi åt vi.
i det stora hela var min födelsedag awesome, men den var lite förstörd av ona klackaskor, regnigt väder & att parken inte var öppen.

såg här kunde det se ut vid stationerna

roliga bilder på ett stängsel som säger; Dont drink and drive, dude.


Kommentarer
Postat av: william

fina bilder:D

vill också till japan:D

allt verkar så coolt där:D



SV; den är super god:D

2011-06-08 @ 22:27:49
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0