knock knock knock

Sitter på andra groggen i byn och känner för ett rejält ös. Men det går ju inte riktigt här, eller hur. Sååå, det blir väl nå fest när man kommer tillbaka hem, vilket är troligen på måndag, och sen planerar jag ju min halloween fest. <3
det kommer bli så kul så det är äckligt. nä, inte riktigt, men jag ser fram emot det enormt. har alltid velat ha min egen halloween fest :)

Hade planer på att vara silent hill Nurse, men tror inte jag ids stå med papper runt huvudet en hel kväll. plus att ja inte hittar mig en sjuksköterska dräkt nånstans. men jag hittar nog på nått!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag kommer den 10:de augusti till Kiruna så fredag 12:e eller lördag 13:de skulle passa utmärkt för party ;-) Bara att välja.

2011-07-30 @ 22:49:15
URL: http://3daysawake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0