take charge

Nu är det officiellt bestämt för min plan gick i lås!
Det står till såhär;
Jag och Johan snackade igår och gjorde upp en plan om framtiden. Det här jobbet jag har sökt, om jag INTE får det - flyttar vi till Luleå och vi får ta över johans systers lägenhet där. En jätte fin lägenhet med bra kök (som jag anser är viktigast i en lägenhet) och till bra pris.  När vi bor i Luleå kan både jag och Johan ha större chans till jobb samt att jag kan arbeta på mina filmmanus hos FilmPool Nord.
Om jag FÅR jobbet jag har sökt stannar vi här i Kiruna och sparar pengar.


Så, vänner, nu vet ni hur läget kommer se ut de närmsta månaderna beroende på jobbet här i stan. wieee!!


Kommentarer
Postat av: tina

tjoho, då kanske vi bor tsm i luleå till våren, maybe : ) Beror på hur det blir för oss..

2011-08-18 @ 10:30:26
Postat av: Klaggen

Oj... Tråkigt om du flyttar :o. Men förståeligt.

Hoppas att det blir bra hur som helst :).

2011-08-18 @ 11:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0