I curse ye god

Off, jag orkar fan inte. Börjar kännas lönlöst med att ens åka till gbg för provspelningen.
om jag ens Får jobbet så är det kanske inte nog bra betalt för att jag ska kunna tjäna på det. och det är bara OM jag får jobbet - jag går ju back bara av att åka dit. och jag har vart arbetslös i snart ett halvår, IGEN, och mina sparpengar behövs för en lägenhet i stockholm som jag aldrig kommer få.

har letat lägenheter nu ett bra tag, och skrivit till ett par stycken som var på dryga 500 000kr. om jag bara kan ta mig från Kiruna till Stockholm kan jag gå ett par kurser inom film/foto och söka castings hela tiden.
off.. orkar inte tänka nåmer. går fan snart och vandrar ut i skogen och kommer tillbaka om ett par år när jag känner mig redo. jävla värld.
å andra sidan.. är det nog stor chans att jag hamnat i arbetslöshet-depressionen. känns som att jag känner allt oftare att saker och ting är lönlöst. knappt så man ids stiga upp ur sängen längre för det inte finns nån mening. ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0