how could you use a poor maiden so

Nå, jag är dödssjuk fortfarande trots läskiga mängder av thé och snorpapper.
Har checkat på ett par lägenheter i Sthlm området och har hittat två stycken som är VÄLDIGT lovande. Under miljonen, och bra månadshyra och någolunda stort. Perfekt för oss och Foxy.
De vill att vi ska lägga ett bud så imorgon ska jag ringa ett "heeeejpappa,kanjaglåna500 000kr?"-samtal. Yay. Not. Har en känsla av att det inte kommer gå bra. Och jag kan inte ta lån utan ett fast jobb. Så jag känner mig ganska ägd om man säger så. Fan ta att jag är från en fattig familj osv. Och att jag inte vunnit på lotto än.
Ska leta lite mer jobb imorgon men nu ska jag nog dra och sova.

och ja längtar tills det blir så kallt att jag kan ha min mössa
på  mig utan att se retarded ut i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0