yeah um

Lite uppdatering i livet kanske är på sin plats.
Nå, det blev att köpa en Canon Eos 7D. Den borde komma den här veckan. Det blir spännande, och jag hoppas på att det ska bli en bra kamera för mig. Alla tusen recensioner jag har läst, är typ 8/10 positiva. De andra är katastrof-negativt. Så, jag hoppas att jag lyckas få ett bra kamerahus så jag inte råkar få de som är.. kassa. Den låter iallafall bra, och spännande för mig innan jag går över till fullformat. Jag känner att jag inte är helt redo för en alldelens avancerad kamera riktigt än. OCH den här kameran blir nog perfekt när vi ska kolla på alla zoo och akvarium i USA! Den kan ta 8 bilder i sekunden, samt autofokus = fucking awesome.
Tog den här bilden riktigt snabbt på vägen till stan idag. Det var väldigt deprimerande att se snön tillbaka.. Man var rätt så nära att bara hoppa på flyget till Stockholm. Det är inte rättvist de här. Måste övertala Johan så vi kan flytta härifrån snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0