-

Helgen har gått - angående kameran vet jag inte än vad jag har för åsikt riktigt. Det vacklar fram och tillbaka. Men tror den håller på att vinna över mig åtminstone.
Helgen har varit underbar. Bästa på länge. Käkat frukost på balkongen i värmen, grillat tre dagar i rad, faktiskt uppskattat att titta hockey, de vann guldet. Det var en bra helg. Kunde inte ha blivit mycket bättre.
 
Idag började jag dagen med Game of thrones senaste avsnitt, (ooooohspännanndeeeee) och sen tränat. En massa räkningar har betalats, och nu sitter jag och småsjunger. Dags för lite nudlar strax tror jag, magen kurrar.
 
Efter det är det nog dags att städa i lägenheten så man inte har ångest av att vara här, haha. Även fast vi knappt varit hemma under helgen, blev det på nån höger stökigt ändå. Jag vet inte hur vi lyckas.
Samt leta upp ett par strumpbyxor. Kom på idag ba "de är ju snygga. varför har jag inte på dom oftare?", så kom jag på "jag har ingen aning vart de är. har inte orkat leta." justja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0