YAY its monday! ... said; No one ever.

Nå det är en ny vecka.
Till nästa helg ska vi och arka i Rautas. Så den här veckan blir bara att förbereda inför just det. Ser fram emot det som fan. Kommer bli skönt att försvinna ett tag. Fota lite. Spela DS medan alla pimplar or whatever. Skönt.
 
Idag fick jag panik när jag körde bil och började gråta - inte för att jag var sadface, utan för att solen lyser alldelens för starkt för att jag ska klara av det. Höll på att köra av vägen. Så direkt efter jobbet blev det att leta solglasögon med styrka för första gången. Det är fan på tiden. Hittade ett par som jag tror jag ska köpa. Ska bara höra vad Johan tycker, men tror ja köper dom ändå.
Tänka sig, jag har inte haft solglasögon sedan jag var liten tror jag. Jag har alltid hatat dom. Tycker att jag ser ut som ett retard i alla par. Men nu tror jag att jag hittade några jag kan se helt OK ut i, iallafall.
 
Farligt nära att åka å fixa synen forever asså. De negativa delarna med att ha sämst syn; Ett par solglasögon som kanske kostar 100kr utan synfel, kostar för en med synfels-glas från 500Kr och uppåt. När man ska åka skoter kan man inte ha vanliga glasögonen under goggles, så man ser absolut ingenting om hur vacker naturen är förrän man kommer fram. Jag kan förstås, ha på mig linserna, men ögonen blir så torra när det blåser in luft så man gråter istället = man ser ingenting ändå. När man ska simma, ser jag ingenting. Har jag linser, faller de ur, eller kletar runt så det blir obehagligt i ögonen = man ser ingenting ändå. euuuuhhhhh...
 
Nå, har tränat i vanlig ordning, dricker min smoothie. Dags för att se sista avsnittet från American Horror Story och sen blir det True Blood (ja, jag har gett den serien en chans. Är i slutet på första säsongen och känner, mjeh.)
 
min restavla som jag har vid sängen. Man ser inte så bra, men det är pins som visar vart jag varit hittills i världen. Den håller mitt hopp uppe av det positiva i livet, med några bilder på Johan och Foxy, Japan & irland.

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Funday Monday :D!

http://www.youtube.com/watch?v=cU_ADVeuNkY

2013-03-05 @ 16:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0