the time to heal ones soul

Jag börjar min sista vecka på Dahl, nu på måndag.
Det känns både skönt och dåligt. Förstås, behöver man alltid ha en säker ekonomi - men jag har känt mig sämre och sämre psykiskt på senaste tiden och känner att jag är nära att gå in i väggen. Det är nog bra för mig med lite ledighet, kanske göra det som gör mig glad, resa till Stockholm en sväng, sen börja jobba igen två månader innan man reser till USA. Det känns som att det är bra för mig som person, att få tid att läka.
 
Har gjort om i köket också. Kände mig för deprimerad att gå in dit, och tänkte att det är dags att försöka ändra det. Jag har bytt gardiner, duk, möblerat, lagt i björkris i en vas med fjädrar och lagt i godis i ett litet påskägg. Det kändes redan som att man feng shueiat rummet, och det känns inte lika tungt längre.
 
Jag har börjat min oerhört snåla period. Unnade mig däremot min första hamburgare ute idag. Jag minns inte ens senaste gången jag var ute och åt bara så där. Helt underbart var det, även om jag fick lite dåligt samvete.
Sen har jag som sagt att undvika allting som har med kläder att göra. Jag behöver faktiskt inte mer kläder... även om det är sjukt nice. Och jag har råkat slinka genom där också, haha.. Ska göra mitt yttersta att inte beställa ett par nya skor.. men, I make no such promises, haha. Men, ja, nya skjortor vill jag väldigt gärna ha. Och en tröja.
Det är behövligt. Men, yeah, jag får se om jag gör en beställning, och isåfall på vad. Det ska vara under 1000kr åtminstone.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0