the OK to go to the US of A

Nå, då har man bokat klart flygen till USA!! YEAH! Äntligen ska en livslångdröm bli sann. En roadtrip genom västkusten, i USA. Helt magiskt kommer det bli. Det blir jag och Johan ute på äventyr ännu en gång! Längtar som fan. Det blir en månad som vi är där, i September. Sommartiderna där ute på den sidan av världen. Sen en ungefärlig rutt (som vi har nu iallafall) blir San Fransisco - Red Wood state park - Monterey Bay Aquarium - Los Angeles - Las Vegas - Grand Canyon - San Diego - Tijuana
 
Helt          jävla          magisk        resa kommer det bli!
 
Ska köpa in fler minneskort till kameran. Det kommer bli en jävla massa bilder, kan jag ju då lova.
 MMM så jag längtar. På tal om foto, så ska jag ju iväg och arka igen nästa helg, så jag ska fota där med. Samt att jag tänkte testa en sak jag velat göra väldigt länge. Så, hoppas på bra väder så det kan bli av också. Till och med mitt stativ ska med och arka.  Foxy ska hänga med mommo & moffa ute i laxforsen och glassa på.
Testade att göra egna fiskpinnar, men det blev inte alls lika goda som mommo å moffa kan göra.. nåväl. Första gången kanske man kan misslyckas lite grann, och sen får man lära sig. Man kan inte vara bäst på allt.
 
Lite bilder från Japan resan.. åh, så man längtar. Nästa år ska man dit igen!! Så mycket kärlek jag känner med alla dessa resor planerade..!

Kommentarer
Postat av: Winterdragon

Oh, vad awesome det låter! Vad härligt att ha äventyr att se fram emot. :D

2013-03-24 @ 18:25:32
URL: http://vinterdrake.blogspot.com
Postat av: Klaggen

Awesome! Hoppas att ni kommer att få det så bra där borta :D!

2013-03-24 @ 23:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0