lé non workoholic bitch

Snabb bild på g till coop. Ska testa den andra av de två skinnjackorna jag beställde tidigare. Vill som ha på de redan, men det kanske är kallt. Små tripper till coop funkar! hehe. och förstås, nya läppstiftet är på.
 
Japp, det är nu 6 och en halv dag att arbeta på nuvarande jobb sen är jag officiellt arbetslös igen. Woah. Och här kommer det - jag vill vara arbetslös. Haha! Så länge sen man varit ledig på sommaren. Så kanske letar ett deltids jobb, annars chillar jag fram tills jag får  jobbet i juni som varar i två månader, sen vidare mot USA.
Det låter som en as härlig sommar, eller hur? Två månader semester. Who knew.
Ska passa på och resa till stockholm också i April. Helst under min födelsedag. Det vore perfa. Man har inte ens haft tid att resa till stockholm och hälsa på folk på typ, två år tror jag. Det är fan dags för en tur dit, och när jag jobbar så har jag aldrig tid. Yeah, bara att pina ut den här sista tiden, sen äre att ta det till underbara chillz

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken snygg lady! :)

Svar: awh men tack ;D :D
Cindy

2013-03-19 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0