I yearn for something else.

Jag behöver åka bort. Jag behöver resa. Jag behöver pengar. Funderar på att bara dra iväg, även om jag kanske inte borde. Men det är så mycket man "kanske inte borde", som man aldrig gör, och sen kanske man plötsligt dör.. Ska ta mig en tänkare, men jag kanske reser bort till min födelsedag. Det vore mer än underbart..
- men jag ska ändå till USA till hösten, jag kanske lyckas hålla i mina sug tills dess. Men oj, så jag längtar efter sanden mellan tårna, värmen, havet, fiskarna, naturen.. Jag har inte rest till en tropisk plats sen jag var ca 15 år. Jag skulle gärna vilja ha en sån tur också. Simma med delfinerna. Dyka bland korallreven. Känna på lite äventyr. Volontärarbeta (fast det kostar ju pengar så det är det enda negativa.. ) Känns som att det bara är jag som har de här känslorna. Det är tråkigt.
 
Fick iallafall vara kvar på jobbet tills 28Mars. Så, jag får åtminstone en sista full lön. Den här månaden blir mager eftersom jag var sjuk i två veckor.. men nånting får man åtminstone. Bara inte så fyllig som den annars är.
Har börjat söka jobb runt i stan. Kanske ska skicka runt lite till Luleå och Kalix också. Varför inte, liksom.. chansen att man får jobb där ändå är ju onormalt litet.

Bilden är från resan till Japan, Tokyo 2011.
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Men flytta hit;)

2013-03-12 @ 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0