Now THAT is what I call Awesome multitasking!

En timmas lunch. 12:00 - 13:00

Medan jag lagade maten på lunch, så diskade jag. Sen började jag dammsuga. När maten var klar så var den för varm så medan ja väntade fortsatte jag att dammsuga. Medans jag åt gjorde jag en rostmacka. När jag var klar plockade jag in dammsugaren och städade toaletten. När de var klart körde ja till Konsum å handla, sen tillbaka hem å slänger in allt i kylen. Skynda tillbaka till jobbet. Är framme exakt 13 och börjar skotta gården. Helt slutkörd. stressar lite ovanligt mycket just därför för att johans morsa kommer förbi idag och ska bo hos oss en vecka -men vi har ju varit borta under helgen så man har inte hunnit städa = allt ska göras på en dag.

Direkt efter jobbet ska jag fortsätta att städa resten, och laga matbackar innan hon hinner komma, samt diska upp allt de nya. Hoppas på att man hinner, men jo, jag är awesome under press.

 

 

 

PHEW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0