miss big spender

Nå, jag måste sakta ned med allt slöseri. Sedan jag fick de här välbetalda jobbet, har jag varit lite mer slösa än spara = inte så värst bra. Ska ta och gå tillbaka i gamla fattiga vanor. Kanske inte bio tre gånger i månader, kanske inte käka ute flera gånger heller etc. You know, allt de där små kostnaderna som i slutändan blir mycket.
Klippte håret igår också. Var leds på det. The bad thing, det syns knappt. De andra dåliga, det kostade mig lite mer än tänkt. 450Kr. Whatteffff??? För en toppning? really? aja. Tur att jag bara tillåter mig själv att klippas hos en frisör en gång per år. Jävla onödigt dyrt.
Vad mer har man att säga.. det är onsdag. Johans morsa är i stan tills på fredag/lördag. Jag åt min första semla igår, den smakade som nånting helt utom denna värld (sjukt jävla god). beställt in typ 7 jackor som jag ska prova. ööööh.. det är nog allt som jag känner för att dela med mig idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Klaggen

7 jackor xD? Var det inte nog svårt att välja mellan två xD!?

2013-01-30 @ 15:30:08
Postat av: jespa

All in!! Tänk om Alla sitter bra och är "a must have"!? ;D
Kaoz.

2013-01-31 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0