EGO, BE DAMNED!!

Arbetsgivare borde behandla deras arbetare som guld, för utan oss skulle de faktiskt få göra exakt all skitgöra själv. Utan oss kan de inte tjäna pengar, och viceversa. Varför kan man inte bara arbeta tillsammans i harmoni? Hoff så fruktansvärt leds på människor som inte kan tänka längre än sitt eget ego. Det verkar som att det nästan bara är jag som har kommit så långt i utveckligen som person, att jag faktiskt kan se längre än vad JAG vill och se vad som behövs göras, eller vad andra kanske vill ha. Det här är ett ämne jag hade kunnat fortsätta länge på, men jag blir så upprörd av det så vem fan orkar.
 
Nåväl, tränade i måndags, det var väldigt skönt. Lirat en massa CoD. Får se vad som händer idag. Skulle hänga med Erik men han bangade (long story short.) såatte, helt plötsligt har man en hel kväll framför sig. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Ringa över nån? Spela? Chilla? Film? I dont know. Jag tycker inte mina mina personliga psykbryt. :) De förvirrar mig alldelens för mycket nowadays.  Imorgon blir det mer träning med Klaggen och sen får man väl la se. Kanske ska gå ut och käka på Royal på fredag också, beroende på om Johan blir frisk eller inte - annars har jag en hel kväll där också ledigt. oh snap.
Jo - fick mina nya brillor. Exakt likadana. YEAH.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0